13 januari 2010


Så annorlunda o fräsigt de är o skriva 2010.. speciellt för hand.. så himla mysigt! :)

Först ett stort grattis till kim som nu har fått precis den lägenheten som hon ville ha!! GRATTIS massa!

 

I måndags var jag ju ledig o spenderade hela dagen med plina.. så himla mysigt.. hon kom hem till mig på förmiddagen bara på en snabbvisit egentligen.. hon kom när jag o onne åt frukost.. så tjabbade vi lite o så bestämde jag o plina oss för att ta en tripp till de nya biblioteket.. jag har ju inte varit där.. fan alltså, till o med onne hade varit där.. jag är kass. :) så vi åkte dit.. tittade lite, hittade inte de böckerna jag letade efter. sen blev de grizzly för lite bebismat.. då tänkte vi luncha lite. så vi chansade inne på coop. o gud va gott de var. :) vi blev väldigt positivt överraskade. :) så dit ska vi igen på fredag! :) sen tog vi kaffe inne på espresso house (eller vilket de är)! massa mys var de i alla fall.. när vi satt där o mös så började vi prata om naglar, o att jag var sugen på fransk nu. så plina slängde iväg ett mess till sin dam i oskarström. o hon hade en tid samma dag. så nya tjusiga naglar har jag nu. :D attans tufft o skriva med dom på jobbet bara.. var längesen jag hade långa nu. men gud va tjusigt de är! så tack plina för en underbar dag på alla vis. :D

 



Du kanske inte fick den bästa bilden på dig.. men den var mest för min skull.. :) fan va goo du är där! :) tack www.kimnylin.blogg.se för denna fantastiska bild!

Annars händer de inte så möe i mitt liv.. är sjukt sugen på att åka o hälsa på meine rasmus.. de var lite folk o grejer hemma hos dom nu så att jag kanske får hålla mig till mars. men men, som jag sa till henne, den som väntar på något gott väntar inte för länge. :)



Plina fick också vara med på ett hörn.. men gud va koslig du är på denna bilden malin. ;) säveljävel!

Jag vill investera i en lägenhet nu tror jag.. ska köpa en! så nu ska jag ut o leta.. min kära mosters man skulle hålla ögonen öppna med, han är ju mäklare. o då ska antaglien plina vara min inneboende, ska ju köpa en trea i så fall. :) så detta hoppas vi på! :) håll tummarna för mig nu!

Avslutningsbilden på mig o kim från nyår.. ser så gott o fylleslagit ut! :)




Ha en myseonsdag nu allesammans!


Kommentarer
Postat av: Kim

Helt klart filmkväll...

Jag e ju så kass på att kolla film, allra helst utan partner!

KYSS

2010-01-13 @ 22:08:26
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0