Räknar ner till helgen nu!


Ja, för tusan nu är de snart helg! längar så in iiiiiiiii!! :) o paulina är med ledig! hon har ju jobbat två helger i rad den. :) haha! men planerna inför helgen är fortfarande ganska oklara.. majsis fyller åren på lördag så de kanske ska vara lite partaj hos the nilssons på lördagkväll.. o de var ju då som jag ville gå ut med plinis. så jag vet inte alls.. o ni som känner vet att jag vill ha allt planerat i sista detalj. vet inte ens om de blir fredags tradition ikväll. men men, de får bli en "i sista ögonblicket" helg. kan ju bli hur bra som helst. :)

Igår var de kvällsmöte at giganto. jobbade till halv tio.. vadå trött när man kom hem? la mig direkt, läste lite. ja, fräsgigt nog har jag börjat läsa en hel del nu. läser en ganska dålig bok nu.. äckelpotte bok. men gav mig fan på att läsa ut den. :) så nu har jag 90 sidor av 534 sidor kvar. sen ska jag ge mig på lite deckare. :D

Annars händer de inte så möe... inte på karlasidan heller.. men de är ju bara stränga! har bara råkat ut för idioter så sistonde ändå.. ljuger o ger mig dubbla budskaper hela tiden! så nu är de dags för mig att stänga alla de gamla o öppna mig för nya bekantskaper. (bokstavligen öppna mig, - som flickan sa!)

Nu var de färdig tjabbat för denna gången!

Ha en underbar helg allesammans! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

massa myyyysinlägg!! :)

imon är det du o jag som ska röja!! yeaaahmaaan!!

fasen va roligt!! längtar massa!!

tyvärr blir det bara du o jan på fredagstradition ikväll men i hope you overlive!

längtyar sjukt mycket till imon!!

puuuuussssaaarrr i massor!!!

fembotajävel!

2010-02-19 @ 11:30:35
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0