Nostalgitripp!


Ja, de kan man säga att jag hade hemma hos mamma i fredags med våra gamla foton. :) gjorde ju ett litet album på fejjan om de. :) måste bara visa en bild här som jag inte ville ha med på fejjsi, de är på mig o mammsi.



Tyckte mammsen nästan var snäppet för naken.. så här på bloggen gör den sig bra. :) Goa tider!!

I fredags var jag o plina hemma hos mamma o hade fredagstradition.


 

massa mys, jävla tragiskt att agneta åkte ut... dauligt svenska folket!! men men.

Sen i lördags kokade jag mat åt pappa o plina hemma på linnegatan, de bidde kycklingfiler o pommeskruleduller. :D medans jag gjorde maten så drack jag whiskesi o blev väldigt på lyset. så när de var dags att äta så var jag väldans dragen. :D o efter maten bidde jag attans trött. sen lekte vi lite stress, plina var överlägsen!! :D jag skyller på att jag var berusad. :)





Lite draget. :D

Sen kelade vi lite med bebisarna. :D



Idag är de måndag o de är emelies lediga dag.. håller på att tvätta. städar o pysslar lite. ska nog färga lindas hår sen. :D blir trevligt. sen ska jag självklart göra lite mat. :D idag blir de gryta.

Tack för idag o ha de nu gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Kim

Miss you babe!

2010-02-01 @ 22:33:54
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

myseinlägg!! :) så fin bild på dig o mamsen!

massa mys var det o jag kan inte begripa att du har blivit sån kokerska!! sjukt! men älskar det!! o dig! puss

2010-02-01 @ 22:41:24
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0