Lite kalas


Ja, igår fyllde mamma år o de var lite kalas hemma hos henne. :D O jag var ju nyklippt kvällen till ära. :D



Födelsebarnet!



Tårtorna. :D MUMMA!





Paulina de sötaste hade gjort den fina efterrättstårtan till mamma. :D jätte fin o den var skit god.

Mormor o plina



Lite mysigt kortspel. :D (kolla min mormor.. hon ser inte så stollig ut egentligen. :D)



Jag o mitt allt :D



O mammas nya tröja som hon fick av plina.. (inga kan limma som vi är ett internt skämt o antar att ni inte bryr er så mkt, skulle de va nån så får ni hojta till. :D, plina o jag vet i alla fall... o mamma då så klart, :D)




En jätte mysig kväll med dom som man älskar mest. :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

tjuuuusetjuuuus!! :)

o henny gjorde hela kvällen!!

din jävla vase!! haha så sjukt bra!!

o slagen blev jag med haha!!

hon är gosig den!!



o vem fan är inga?? o vem vet att hon kan limma som vi?

2010-03-01 @ 19:05:27
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0