Jag mää gamla skivor


Paulina har ju gjort ett par goa inlägg med massa gamla bilder från hennes skivor. så ville med. :) hittade den äldsta skivan från 2007, har inga tidigare tyvärr.. så börjar där. :D

Grillning på stranden!





Förfest med tjejerna bara.



Lindas bal!



Vattenkrig!





(kan inte vända på dom i skivan. :( så får bli så här)

Strandmys!







Förfest Malin







Vattenkriget! (det bästa)

 



Förfest wichtel!







????????!!!!!!!





Linda o Annas student!













Midsommar!







Utgång midsommar dagen





De finns lite mer bilder på denna skivan men börjar med detta så länge. :) hoppas de duger. :D



Kommentarer
Postat av: Paulina

haha vattenkrigsbilden lkunde du väl ha skippat...o jag menar det när jag inte har några böxer på mig!! dåligt!!

annars var det ett jätte gooosigt inlägg!! jag gillar det!

ett sådant om dagen hade inte varit fel :)

puss

2010-02-22 @ 18:27:17
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Rasmus!

Jag älskar detta ni börjat med =) haha

Vi har varit med om mycket tjejer! Puss

2010-02-22 @ 21:22:34
Postat av: Josse

Nämen, se där var ju jag på med på ett litet hörn i knallrosa töj! Kul att se bilder man aldrig sett förr :)

2010-02-25 @ 22:11:58
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0