Snart så..


Om tre dagar åker jag till turkiet.. fy fan va skönt det ska bli att komma bort.. bara jag o min mamma.. ta hand om varandra o sola o bada.. :D kan inte bli bättre.. :) har ju hänt lite skit här på sistonde.. eller skit o skit.. folk har skitit i det blå skåpet.. :) å skiter man i det blå skåpet så är man inte min vän.. svårar än så är det ju inte.. eller hur? :) så ska bli skönt att slippa allt.. jag ska inte prata om tråkigheter här på gobbegobbe, då kan jag tjabba på hur mycket som helst..

Istället ska vi vara glada.. :D o det är jag! är glad för mig själv o för mina nära o kära.. :D o fångarna på fortet börjar snart med.. kan de bli bättre??!! kanske blir en bra höst det här.. :)

En koslig bild från midsommar.. min cypern hatt, ska jag ta med den till turkey? nää.. köper en ny där.. :)



Bara för att mitt hår är så tjusigt!



Dollan!!!



Jag o sojle!!



Nu ska jag krypa till sömns.. ska upp o studsa tidigt, stora fixardagen innan turkiet!! :)


Kommentarer
Postat av: Lisaflisa

Hej hopp dumpa de dumma personerna i blåa skåpet..hoppas inte jag hamnar där??? Du & morsan ska bara njuta av lite semester ihop. Sedan ska du självklart köpa en ny cypern hatt :-)

Kram kram

2010-08-23 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0