Semestern 2010!


Första lördagen på min semester skulle spenderas med kära pappa på 70 års kalas ju.. på öppet hus i haverdal.. så här tjusig gjorde jag mig...





Snälla anton körde oss ut till haverdal.. vi plingar på dörren o sjunger.. då tittar de konstigt på oss o säger, men kalaset var ju igår.. jag o pappa jan dog.. han hade tagit fel på dagen.. där kom vi lite taggade o drukna.. men fick en kopp kaffe o lite så i alla fall.. lördagskvällen blev ju inte riktigt som väntat.. paulina hämtade oss, sen åkte vi hem o mös lite.. vaknade pigg o glad till söndagen för lite cypern pyssel.. :)



Gud va man längtar tillbaka när man sitter o pysslar med de så..

Lite senare på dagen kom paulina o hälsade på.. mysemys!! så bestämde vi oss för att åka o sova i skedala.. så här är vi på väg... :)



Där blev de grillning!! Bengan fixar.. :)



O söta majsan fick ett eget dragspel så det var hon ju tvungen att spela in sig lite på. :) gott o se!!!



Vi skålade in min semester lite, samt att vi tidigt, tidigt dagen efter skulle bege oss till ullared.. bestämde oss för att lämna skedala 07.00. :)



Upp o studsa.. det var lite tufft o komma upp, men det var ju ullared det gällde.. :)

Vi var lite före schemat..



Laddade för roadtrip!!!



Köpte en ny skiva.. viktigt!! måste ju ha americano på färden.. :)



Vi kom dit strax efter åtta när dom öppnade o då var de redan lite kö in.. så lite trångt o jävligt var de, men vi fixade de galant.. köpte lite småskit.. paulina köpte tre fina klänningar som ni kommer få ser här så småningom..  Vid halv elva så ropade de ut i högtalarna att klockan elva skulle drängarna uppträda inne på gekås.. vi tittade på varandra i panik o sa.. vi måste ut nu!!! så vi skyndade lite o hann därifrån innan det blev för mycket folk..

Färdiga o nöjda på väg hem..



När vi kom hem till skedala så solade vi lite i väntan på majsan o bengan.. vi skulle nämligen köra dom till båten i höganäs.. här sitter vi där bak på väg ner..



Hem fort som fan för att göra sig tjusig till en lite festkväll..

(fortsättning följer....)

:D





Kommentarer
Postat av: kim

Hahah jag kan verkligen se framför mig när ni kommer på fel dag.... Fy fan, vilken känsla infinner sig då Emelie!!! Det e fan du å pappa Jan till nåt sånt.



Cypern... är det färdigt, i så fall vill jag se det snart

Kram

2010-08-11 @ 21:02:12
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahahaha! fel dag !! jag dör :D hahahahah =) Ni är för härliga! :D

2010-08-12 @ 17:12:26
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0