Semester 2010, del 7!


På väg hem till charlotte.. paulina hade jobbat hela dagen o man såg vad hennes socke hade suttit.. o det uppskattade jag.. :D





Väl hemma hos charlotte!







Så här glad var jag....



....när de börjades showas!!





Inne istan träffade vi på pappa keler.. det var så längesen..



Eftersom charlotte kände sig lite trött o hängig så blev det bara jag o paulina på stan.. inledde på tre heartsi..

Hade converse träff med brunte.. :) varje fredag klockan 00.21!



Jag ville med posa med pappa keler.. :D



Efter tre heartsi så blev det massa tjabb istan.. ola var klockren! :) sen begav vi oss till efterfest, men paulina mådde lite tjuvigt så hon tog ett smart beslut att vi skulle gå hem.. så det gjorde vi.. sen gick hon på busspasset, sen körde hon hela morgonen o förmiddagen..

Men framåt kvällen röddade vi till oss.. o fick till o med annan ögon färg.. :)





O charlotte var här.. men taggad än igår. :)



Inne på tre hjärtan här i väntan på att kära malin skulle komma..



MAAAAALIN!!! Min underbara malin!! allt är komplett!!!



Go bild.. laddade eller vadå? :)



Bara för att paulina håller så fint i strumpi!!



Thomelille vet verkligen hur man klär upp en bild!



Charlotte valde att ha solglasögon. :D



Mina två tjejer!!



Strumpi med linn o malin!



Bara för att det är sista bilden ut för kvällen!



Efter tre hjärtan så vandrade en del av oss bort till bobbsi! paulina tackade för sig o åkte hem o la sig.. fortfarande sliten efter fredagen.. det blev en del dans.. jätte roligt att få festa med malin.. :)

Söndagen spenderades som en söndag ska spenderas.. en riktigbakfylledag med massa mat o film..





När vi skulle nana så tyckte vi att det var mysigt om vi sovit sammans alla tre.. o kom då på den briljanta ide att man kan sova på andra hållet. :)



Malin mördar paulinas rygg.. :D



Mysemys!!



Ja, det var min semester det ja..

Den fick världens bästa avslutning!!!




Kommentarer
Postat av: Soffiproppen

Härlig läsning på alla dina semesterinlägg :D

2010-08-23 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0