Semester 2010, del 4!


Trots lite osäkert väder så spatserade vi in till bulls... allt för den där räkmackan som skulle sitta perfekt på en bakfylledag som det här...

Söta sojle!!



Mamma mor!



Jag med vara med på bild.



Jag o mammsi!



Vi åt gott o drack gott, blev ganska mycket dricka.. kom igång lite alla tre.. då var de tajmat att det kom förbi ett flyer från bond som hade öppet till tre denna underbara torsdag.. o det var ju ingen mindre än dj hångel som skulle spela, vem fan det nu är... mamma mor trodde att han kanske varit med i någon realityserie nu på sistonde..



Ni som känner mig ser att jag är lite dragen här.. eller det syns ganska tydligt.. :D



När vi kände oss laddade alla tre så vandrade vi ner på bond... mamma uppskattade stämplarna o bad om någon extra. :)



Paulina hittade en liten vrå..



O jag ville med sätta mig där ju..



O gud vad vi dansade... vi kom in i ett rejält dansstim.. speciellt jag o paulina en gång när de spelade våra låtar efter varandra.. vi var så svettiga o anfådda men vi hoppade på.. äkta glädje för en stund, dansglädje!! :) sen var de en kille som dansade in i mig så jag ramlade, satte mig ner på golvet, då hade min väska fastnat i hans skärp där bak, o han kämpade för att komma loss.. jag o paulina bara skrattade.. hur kul som helst.. sen skallade samma kille mig, samt sparkade mig på smalbenet.. brötiga killar.. men det gjorde inte så mycket, jag var lika glad för de.. en awesome kväll som avslutades med lite donken. :D

(Följande semesterinlägg kommer visa hur helgen spenderades..)




Kommentarer
Postat av: Paulina

åh va jag njöt av alla inlägg!!! älskar att jag fick vara med och förgylla din semester :)

2010-08-14 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0