Nää..


Nää.. vad skulle han på de o göra.. håller med dig majsan!! stackars pappa jansi.. men han mår bättre nu, han jobbar o kan äta normalt.. haha!

Ikväll ska jag fira mormor o morfars bröllopsdag! Hela familjen ska äta på salt.. ute i tylösand.. har inte varit där så det kan ju bli lite fräsigt! :) eftersom jag jobbar idag så blir de ju väldigt ont om tid men då kommer paulina in som en räddande ängel.. hon ska jobba de sista tre timmarna för mig! Du är så jävla bäst!!! mitt älskade sojle! :)



Ett stort grattis får jag sända till mormor o morfar med!! Guldbröllop.. inte illa..

Jag älskar er!



Ha en underbar helg allesammans!



Kommentarer
Postat av: Paulina

gott o seee!!!

hoppas ni får en underbar kväll!! :)

snart kommer jag to rescue!!

puss

2010-08-20 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0