14 augusti 2010!


Får la skriva en hälsning a la nutid! Idag är det lördag o det är min jobbehelg, känns inte så mycket som helg då,men det är ju korta dagar och jag är ledig på måndag! :) Igår var jag och Paulina på Vallarna i Falkenberg! Shit va bra det var!! Har aldrig varit där innan så hela grejen var ju helt awesome! vi ska göra detta till en tradition o åka dit varje år!! vi hade ju riktig tur med vädret, det regnade ju lite under dagen men sen sprack det upp o det blev skit mysigt väder. :) Vi tog ju massa bilder, men det kommer i ett senare inlägg! Det bästa var helt klart när "kosmos" sa fel replik o stefan började skratta.. dom två hade det tröjligt flera gånger o fick varandra att börja skratta.. det uppskattade jag o paulina.

Ikväll vet jag inte vad som sker.. kanske utgång med sojle.. fast hon har fått nått vajset i ögat så vet inte hur det blir! Det merkurius!

På söndag blir det grillning o mys hemma hos mormor o morfar i alla fall!! :)

Hej så länge så kommer fortsättningen på min semester snart.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0