Torsdag!


Ja, som ni kanske redan vet allesammans så är det torsdag idag.. o det känns bra! ledig imorgon, sen är det helg, visserligen med jobb men det är korta dagar. sen är jag ju ledig på måndag, sen är det ju för sjutsingen min bemärkelsedag på tisdag. :) så det känns gott det här! :) Ska ha kalas för bästa mamma, mormor o morfar på måndag. sen blir det bulls med paulina o pappa jan på tisdag. :) Så jag hoppas att denna dagen går relativt fort! :) O imorgon är det handling o fixning som gäller.. måste förbereda lite inför min dag o min fest. så ville jag inte göra det själv, är ju så tråkigt. så jag frågade paulina, då fick jag som svar. - Jag är ledig, so i am with you man! gott o få!!

Ikväll hoppas jag få titta på criminal minds.. men jag vet inte om mitt sällskap för kvällen köper det. antaglien inte.. men men.. får spela in det med den inspelningsbara dvdn som jag inte har. ;) fast det är ju sällskapet som är det viktiga. :)

Nej, men nu måste jag gå o kamma mig! :) har det nersläppt idag för att se om det hjälper mot att det alltid ser ut som fan på bakhuvudet på mig. det ser verkligen förjävligt ut om jag sätter upp det när det är fuktigt o sen släpper ner de. usch, lite som ett blött djur.. jag kan fota någon gång o visa..

Avslutar med en riktigt fin bild.. som jag funderar på att förstora för att rama in! :)

Big girls dont cry genom eld o vatten vettu! :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

det där med att fota bakhuvudet hoppas jag att du skiter i :)

det är inte så grannt du!! :)

men mys blir det imon iallafall :)

o på tisdag!!! :)

saknar dig..man!

puss

2010-04-08 @ 14:50:18
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: bra där

åter igen.hyggligt fölsefirande mä bara plina

2010-04-09 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0