Söndag! 11/4-10


Nu är det inte långt kvar till min födelsedag! :) kan faktiskt säga att det är lite redan imorgon. :) det är ju imorgon som jag ska ha mitt kalas. paulina skulle gjort tårta för mig, men på grund av tid, skola o plugg så går det inte. så jag ska göra min egna tårta. hur fan ska detta gå? jag får lägga hela min själ o hjärta i den så kanske den smakar lite kärlek i alla fall. :D älskar att fylla år.. längtar till imorgon. o sen massa mys på självaste dagen när jag, paulina o pappa jan ska ut o äta. :D mysevecka! eller början av den i alla fall... för jobbar ju tisdag till fredag o kvällsmöte på torsdag, så då jobbar jag 9.30 - 22.00. :( men på lördag slår ju den stora 90-tals festen till. så får hålla det i tankarna. :)

Igår var en myskväll.. putsade fönstrerna när jag kom hem o pysslade lite. sen mös jag framför tv:n hela kvällen, otroligt skönt! såna lördagar behövs. speciellt när de är jobbehelg. :)

Ikväll blir de nördträff på linnégatan.. pappa har gjort dillkött! mumma! hade egentligen andra planer, men de sket sig.. :( men att spendera kvällen med dom killarna är ett fruktansvärt bra andra alternativ. :D

Hoppas ni har en fin söndag i detta underbara väder!

PUSS på er!




Kommentarer
Postat av: Soffiproppen

Nej, nu är det verkligen inte långt kvar till 90talsfesten.:D:D:D

2010-04-11 @ 18:27:22
Postat av: Kim

Snart snart... fyller du år!

2010-04-11 @ 19:28:18
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0