Skulle varit massa bilder nu..


Ja, jag började mitt bildinlägg från 90-tals festen igår kväll.. men sen fick jag oväntat besök.. så de blev lite cigg, lösandes av världsproblem o ett glas juice. :) men de var trevligt!

Imorgon är jag ledig o jag ska köpa en ny cykel!!!! :) va spännande! så jag kommer cykla som fan nu! jag o paulina kommer bli livsfarliga på våra kärringacyklar. :)

Om jag finner tid ikväll.. är så jäkla busy vettu så ska jag lägga in massa bilder.. annars får ni hålla er lite.. men den som väntar på något gott väntar inte för länge. ;)

PEACE!! (eller hur kim??)


Kommentarer
Postat av: Kim

PEACE Emelie! Lycka till med cykelköpet!

2010-04-22 @ 21:17:52
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumsen.väntar på mer skriv o bilder.annars fucking gott mos.

2010-04-23 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0