Pappa skar sig på smörkniven imorse..


Under foten.. o kom då på att det är skärtorsdagen! haha.. det skämtet fick jag av pappa jan imorse. vet inte om det är ett bra skämt egentligen, men jag uppskattade det o skrattade gott. :D

Ikväll är det fest för Jonas.. han fyller gammal man idag! Grattis grattis till dig! :D

O skål på dig! Ikväll blir det en del av livets goda dricka hoppas jag. :)

 

Jag o plina ska ju fräsa till det rejält o dricka lite cosmopolitan. det kan ju bli hur bra som helst. o lite vanlig jävla groggajävel på det. :D fan det kommer bli awesome! haha, eller vad säger du paulina? awesome är hennes nya uttryck, o jag gillar det. fast har inte hört henne säga det än, hoppas de klickar. men det tror jag. annars får vi bara köra, dont go changing. :) o lite i am sorry brother. :D det kommer vara ett jävla liv på oss ikväll! men det tycker jag om! :D




Min dag började skit bra idag.. men sen hände lite grejer som bara drog ner mig, drog ner mig totalt.. men efter att ha gjort en viss quiz på en blogg.. en hemlig sådan. ;) så blev jag på så himla gott humör igen. det var så jävla klockrent. o jag ramlade bort i tankarna till den gamla goda tiden. :)

Ha en trevlig skärtorsdag allesammans! så blir de lite foto update imorgon kanske.. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: rasmus

Blir glad av att jag kan gladja din dag lite iallafall!! ha nu sa kul ikvall och var forsiktig =) puss

2010-04-01 @ 14:57:13
Postat av: Flisen

Men Emelie inte roligt att höra att du "drog ner" det på något skit,hade jag funnit på gigantooo hade peppat upp dig... Men jag antar att du tog igen dig på festen :-)

Kram my lovely

2010-04-03 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0