Lycklig!


Idag är jag riktigt lycklig! Har en go känsla i hela kroppen.. kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men har mina aningar. :) vill att det ska hålla i sig mega länge! O bättre blir det, fyller ju år om en vecka.. o även om jag inte vill bli äldre så är det nått med att fylla år. myskänsla! :) Vill fira min dag med paulina, men jag jobbar o hon går på kör på kvällen, annars hade jag velat att bara hon o jag skulle ut o äta. mysa till det lite! Får fråga henne igen om hon kan skippa kören en kväll för att vara sammans med mig.

En bild på mig o min prinsessa förra året på min födelsedag. :)



Humle o dumle som vi skulle börja kalla oss då. :) hur fan gick det med de egentligen? blev gobben o kärringen istället.. fast vi har haft ett par goa smeknamn under åren. ;)

Tisdag idag.. emelies heliga tisdag! desperate, det utgick ju förra veckan så det är dubbel glädje idag! eftersom jag väntat 2 veckor nu! Att man kan se framemot ett tv program så mycket fattar jag inte.. jag skäms nästan.. men får väl bjuda på det! :)

Sen vill jag sända en liten tanke till söta cecilia! vet att du har mycket o tänka på o att det är strängt!

Tänker på dig!




(Jag o cissi från mitt kalas förra året)

Ha nu en underbar tisdag med allt ni ska göra o alla rutiner ni har. ;)





Kommentarer
Postat av: cecilia

Naw vad glad jag blir att du tänkt på mig ^^ Du är så snäll! <3

2010-04-09 @ 09:16:34
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0