Kyrktajm!


Idag ska jag till kyrkan.. ni som känner mig vet ju att jag gått o blivit lite småreligös på senare år.. min pappa går ju även under namnet pastor andersson. :) haha! nää.. paulinas kör ska sjunga i kyrkan ikväll o jag ska dit o titta. :) tack vare underbara carro o sofie som låter mig åka med dom. :) annars hade jag haft ett jävla tröjl att ta mig dit. de ska bli mysigt! spännande o se paulina sjunga så.. hon ska till o med dra lite solo. :D

Igår var det mys i skedala.. jag var i behov av lite terapi tyckte paulina, så hon kom o hämtade mig efter jobbet. :) massa mys.. god mat. fläskfile o potatisgratäng, o en sjukt god sallad!!! efter maten gick jag, paulina, majsan o bengtsis mjölkarundan. det var mysigt, fast jag frös om ryggen. kommer bli sjuk upp i ryggen. haha! sen fick jag en massagebehandling av majsis, massa skönt! skulle vara bra för stressen o det behöver jag. TACK majsis! :) sen blev det kaffe o fruktsallad till sista delen av millenium. attans mysig kväll! :) trots att paulina var lite tjuvig, stackarn var till o med uppe o spydde inatt.. illa.. men mådde bättre imorse som tur e. :) du måste ju vara fit4fight till din konsert ikväll!

O cykeln går bra.. det gick sjukt bra att cykla till jobbet idag.. ingen motvind alls.. o så cyklade jag själv för pappa jan skulle köra lennies bil till jobbet.. o det var gott att få cykla i min egna takt.. :) vad tycker ni, aladin? eller vad ska jag döpa den guldiga skönheten till? :)

Idag är en bra dag.. o ledig imorgon! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0