Kalas 2


Ja, igår var de kalas 2 för mig.. Jag, paulina o pappa jan! :) Vi anlände till bulls strax efter åtta. tog en cider innan vi kunde sätta oss vi vårt bord. vi fick sitta där uppe vid ett bord, jätte mysigt. o paulina hade ju ett helvete med att bestämma sig vad hon skulle äta. men de blev en kyckling o mozzarella burgare precis som jag. attans god var den! o pappa jan tog en jätte räkmacka.. o det var ett jävla tjat på han hur stor o god den är. :) quizen gick åt helvete för oss... vi inledde starkt med att inte kunna första frågan. haha.. sen fortsatte de så.. tror vi var säkra på 2 svar. men trevligt hade vi. träffade pappas gode vän eddie.. o pappa jan var så söt när han skulle få eddies uppmärksamhet på håll.. han viskade - eddie, jääätte tyst. haha!

Det var en jätte trevlig o mysig kväll trots att vi inte kunde så mycket. o tack pappa jan för att du betalade hela kalaset! för paulina hade ju lägligt "glömt" sin plånbok hemma.. haha! skoja bara. :)

Vi tog en del bilder.. en del bra o en del ännu bättre. men de kommer i ett senare inlägg. :)

Annars mår jag bra denna första dag som 23-åring.. känner mig lite gammal bara! :) Känner mig lite raddig idag, men bara lite.. vet inte varför.. har mina aningar dock.. men hoppas inte det är de.. får la se.. ska ta mig själv i kragen o rycka upp mig! köra mitt eget race.. o den bästa att ha med sig i det racet är paulina, så vill du åka med paulina? det är ju vår sommar nu!! :)

Have a lovely day så kanske de blir lite bilder tonight! ;)



Kommentarer
Postat av: Paulina

att jag vill!!

jag har ju firat ett år nu med så jag är laddad vettu!! :)

jag hade faktiskt glömt plånboken...på riktigt :)

haha..men I owe pappa jan!! :)

2010-04-15 @ 16:37:07
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0