Fredag!


Yeeeeeez! Fredag är väl veckans bästa dag, tycker ni inte de? Jag har alltid älskat fredagar!! Speciellt när man gick i skolan, då hade man ju alltid helg. o nu har jag ett drömschema! är ledig fredag ena veckan o ledig lördag till måndag andra veckan! :) så fredagar är alltid bäst! o det är ju fredagstradition ikväll med. men en lugn sådan, paulina ska ju jobba imorgon, o jag har ju en del o stå i till imorgon kväll. :) 90-tals fest is the shiiit. :)

Har fått fråga på vad bohusröra är. Och det är faktiskt den röran som man kan köpa i affär, den ligger jämte ishavsröran o skagenröran. Runt melodifestivalen 2005 så skulle vi ha lite bjudning o ville då fräsa till det lite extra o testade bohusröran. o jisses va äcklig den var.. ingen tyckte om den. men runt småtimmarna kom det en kompis till oss som var väldans dragen, o han krängde ensam upp alla snittar med bohusröra. men han kommer inte på lördag, så vi pissar på bohus. haha!

Jag ser sjukt mycket framemot lördag! hoppas ni gör det med.. ladda massa! för det kommer bli låååååda! all in hoopas jag! o jag uppskattar att du är så taggad sofie. :D :D fast vi har ju laddat mest inför detta tycker jag. :)

En bild från förra årets kalas får avrunda detta inlägg.



Kvällen som "dansen" kom till.. måste börja köra den igen..


Kommentarer
Postat av: Paulina

när kommer bilderna från 90-talsfesten skiten??

2010-04-21 @ 15:27:11
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0