Butter


Ja, det var hemskt va jag ska vakna på fel sida... har varit butter sen jag kom till jobbet. vet ej varför.. cyklade ändå hemifrån i lugn o ro i god tid. var till o med på jobbet 20 min innan jag börjar. hann med massa. :) men lik förbannat så är jag butter. sjukt irriterad på allt o alla.. på kunder som varit dumma i huvudet.. allt!!

O så har jag fått för mig att jag är irriterad på mina leggins o mitt ansikte. låter dumt.. men legginsarna sitter helt fucked up.. o jag blir så sjukt glänsig i ansiktet o det irriterar med min mascara. så imorgon ska jag ha strumpebyxor o inget smink på jobbet.. bara lite solpuder. så får vi hoppas att det blir bättre. :) börjar 8 imorgon med, ledningsmöte... så om vädret tillåter får jag cykla 07.30, det känns tidigt.. men men.. det får man ta.. spar ju tid på att inte sminka mig imorgon. ;) så när jag står här raddig o dan imorgon så kommer jag ju säkert få de.

Nu har jag spytt ut tillräckligt med skit.. har massa, massa mer.. men mamma får nog ta det sen.. :) alltid bra o prata med mamma när man är butter. :)

Hoppas ni har haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: frida

Emelie. du är jäteeduktig som cyklar ju!!!!!! va inte butter. puss o kram!

2010-04-28 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0