Aladin!


Ja, de får nog bli namnet på min nya cykel.. det var paulina som sa det när jag ställde in cykeln i lägenheten för att den skulle skyddas över natten.. då sa hon att jag såg cykeln som den nya aladin.. var hon menade var albin, mitt underbara marsvin som gick bort för lite mer än en vecka sen.. hon var otroligt förvirrad o stod o tjabbade o allt jag hörde var aladin.. så de får de bli. :D

Vi promenerade till biltema o köpte en cykel till mig o sen cyklade vi hem. :)







Sen var vi ju tvungna att cykla in o äta istan.. haha!





Mysedag. :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

fruktansvärt fin cykel!!

aladin!! gott namn :)

jag var stissig!!!

2010-04-28 @ 08:28:09
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0