Bra förslag av pappsi!

Ja, de var de verkligen.. när jag kom hem efter jobbet så frågade han om vi två skulle gå o äta på verona, för att fira in hans två veckor långa semester o fira in min semester som dock inte börjar förrens på tisdag. :)

Trött efter jobbet kanske.. :)



Här är vi lite mer pigga!





Trevlig middag med sniglar o soppa till förrätt. fläskfile med potatisgratäng till varmrätt, planka till far. o en kaffe på de! jätte gott! Mumma!

   

En jätte mysig kväll! Tack far!

Sen var de mys med ensam mamma söker som börjat idag, jag älskar de! så himlens mysigt!

Hoppas ni haft en god söndag med. :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus, Malin ja kalla mig va du vill!

åt du verkligen sniglar din tose????

2009-09-07 @ 23:27:07
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mmmm den där fläskafilén är helt underbar! =)

2009-09-08 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0