Vilken överraskning de bidde..

Ja, de kan man verkligen säga...

Plina kom till jobbet igår precis innan jag slutade o berättade att hon bokat bio o tänkt att vi skulle äta lite innan bion. :D gissa om jag blev glad.. de är ju aldrig någon som överraskar med sånt nuförtiden. så vi åkte in till stan, gick runt o funderade på vart vi skulle äta.. så vi stannade utanför yoss o tyckte att här går vi in. så när vi står där o tittar in så sitter björn o ella där inne. :D så vi fick tjabbat lite med dom! :) sen åt vi gott o plina som hållt filmen som en överraskning sa vilken de var.. o de var ju självklart Äntligen Midsommar med min absolut största kärlek dylan!! :) looove him! sen gick vi till bion o köpte massa gott! o väl inne i salongen var de vi o fyra till. :D men de tyckte vi bara var mysigt. o fasiken va filmen va mysig. olle sarri gjorde en strålande insats! :D

TACK paulina för en mysig kväll! du är bäst!



O sikken jävla raddig bild! men den bjuder vi på!! :D

O fick precis ett samtal från min o mammas gode vän sebastian från rhodos! så jävla trevligt! :D tjabbade lite om väder o vind! attans trevligt o prata lite engelska så här en fredag eftermiddag. :D



Bästisarna! :D

Nu ska jag återgå till min städning o tvättning sen blir de mys med doobidoo ikväll! :D




Kommentarer
Postat av: Paulina

haha jag hoppas fan att ni pratade om väder o vind med! :)

massa mys var det iallafall o doobidoo var som vanligt helt underbart! :)

älskar dig!

2009-10-11 @ 10:13:02
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0