Slappedagar

Ja, igår var de verkligen en slappedag.. var hemma hos mamma hela dagen. hade jätte mysigt. sov i min gamla säng i mitt gamla rum. man har så många minnen från den tiden. var ju så stolt över min fotovägg som jag jobbade med i fler år. :)





Goa bilder... eller vad säger du plina? :)

Ikväll efter många om o men så ska jag jobba två timmar... lisa skulle iväg vid halv sex så jag ska hoppa in. men får hoppas att man kommer hem till svenska hollowood fruar. :) haha! gillar den skiten!

En liten posebild på mig o min gamle gode beritl hann jag också med. :) haha!



De hoppsi ja sedu!


Kommentarer
Postat av: Paulina

tack för dem bilderna!!

hade hoppats att de skulle stannat på den väggen...o inte ut på nätet! men jag 'är lycklig ändå! älskipäjski di hoppsi ja sedu

2009-10-06 @ 13:58:43
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0