Kvällen igår blev jätte mysig!


Ja, de blev de. hamburgarna blev jätte goda o korvköttbullarna var ju helfestliga! :D plina började med att äga doobidoo, men efterhand tycker jag att de var pappa som glänste. jag var en katastrof, precis som förra veckan. kunde typ ingenting. :( men jag ska ladda som fan inför nästa fredag, ska plugga o grejer innan! :D

Efter doobidoo o massa mat hittade jag mina gamla dagböcker. så jag o plina hade högläsning med dom! började skriva 1995 så de fanns ett par goa inlägg.. sen runt 2001 var jag jätte flitig med mitt skrivande! massa om mitt dåvarande obefintliga kärleks liv, men gud vad man hade tankar o funderingar! haha! men de var väldigt underhållande att läsa.. tror paulina uppskattade de också. :D

Har inga bilder o visa nu, men tror att jag har en bild eller två som jag kan lägga upp sen!

Nu får de istället bli denna underbara bild på mig, min morfar o mina två underbart söta kusiner! bilden är från när morfar fyllde 70 i september! :D

 

Visst är han pigg o grann min morfar? :D

 

Have a lovely lördag! :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Ni e bokade såklart!!!

2009-10-10 @ 20:34:53
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: cissi

Så stora dom har blivit!

2009-10-21 @ 16:13:31
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0