Krypa till sömns snart..


Ja, de ska jag allt göra.. :D

Tänk att få krypa till sömns.. de är gott! Idag har varit en sträng dag.. strängt i emelies huvud.. vet inte varför men mycket som far runt. finns en sak som mitt huvud vägrar släppa.. o de är så strängt! men jag jobbar på de. behöver lite extra stöd från plina så är de lugnt sen. :) Annars är de relativit lugnt.. jobbar hela veckan, ledig i helgen. de är goooott! mysefredag på fredag ju.. doobidoo med gänget. :D

sov så gott allesammans. :D



Haha! Goo bild! :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack för den hakan! :)

ja jag ska ge dig lite energi så du har ork att bli stronger! yeeeez! puss

2009-10-15 @ 10:22:02
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0