Känner att de är något på gång..

Ja, de börjar hända grejer.. jag börjar må skit bra.. inget som tynger mig utan känner mig jävligt stark.. :) o sen är de något alldeles speciellt som kanske ska hända.. men mer än så säger jag inte.. de får vi vänta lite med.. men jag vill att de ska vara nu!

Annars är de en väldigt passiv onsdag.. fast till kvällen bjuds de ju på festligtheter.. nya avsnitt av SCRUBS!! :) så himla roligt! sen blir de att sova tv resten av kvällen.. men de är ju trevligt de med. Är ledig på fredag, så plina kanske ska sova hos mig torsdag till fredag. de hoppsi ja sedu!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Härligt att ni kommer, jag skriver upp er direkt!

2009-10-07 @ 20:12:52
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0