Good morning all


Idag skriver jag ett inlägg som brunett o inte som fesig blond/rödhårig! o de känns bra.. mitt hår luktar gudomligt i alla fall! köpte nytt balsam, spray för glänslöst hår o ett annat som luktar gott! o de luktar så gott, så gott så! :D

Ikväll blir de festligtheter på linnegatan! pappa ska ha en liten minibjudning med beatles tema.. med anton o jonas! mina två favoritkillar från giganten! så jag o kanske plina ska vara med på ett hörn. de ska bli festligt! :D ostbricka o grejer!

Hade en jätte mysig gårkväll, men fotboll o pizza! sen var de högläsning igen när jag o plina gick o la oss.. läste ut min dagbok. sista inlägget var från 2004. synd att man inte skrivit mer. sen började vi på plinas. o de var ju så söta! hon började bra med att skriva på framsidan. Mitt liv! Dont tuch! haha! så sött! loooove it! love dig plina! :)

Ha nu en gosig dag allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha don't tuch! helt underbart ju!

har en känsla av att den kommer hänga kvar länge...

får se om jag kommer ikväll...men det hade varit trevligt!!

pusspuss

2009-10-11 @ 15:14:10
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0