Fredagsförberedelser

Så där ja.. då var de färdigtvättat o jag o plina har precis varit o handlat fredagsgottet! de blir egna hamburgare till doobidoo o till förrätt blir de köttbullskorvar eller vad man kan kalla de. till de ville plina ha lite ost. :D



Här har vi världens bästaste myse!



O jag för första gången köpte ben and jerry glass, har velat testa de hur länge som helst men de har ju varit så dyrt, men idag kände jag att de var dags. har ätit deras sandwich glass o jag älskar den så nu var de dags att testa en burk. de blev en cookie dough grej. o jistanes va god den var!! :D



Så där ja.. en liten hälsning från oss.. nu ska vi snart göra maten så den är klar tills pappsi kommer hem. :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0