Stora varbergs festen!


Ja, i lördags var de dags för fest! kim o lotta hade 50 års kalas i varberg. :D i en mysig liten lokal med typ 65 pers. :D attans trevligt..

Jag, frida, plina o therese åkte upp direkt efter en dag på giganten.. åkte till kims lägenhet för att göra oss fina. kim var tyvärr inte där men blev välkomna av två killar istället. trevligt!

På väg till festen.. trots partyklänningar o massa nerlagd tid på hår o smink så blev de inte så bra tycker jag.. :D eller vad säger du plina? :)



Väl framme.. välkomnades av underbara kim!



Folket.



Käcka klas.. klas? klas!



Plina hittade världens sötaste katt.. :D



Värdinnorna välkomnade oss. :D



Min bordspartners.













Peace!



Kims syster o bror höll mysigt tal.



Tävling på gång. :)



Kvällens bild.! :D



Kolla plinas lilla mini huvud! :D



Therese med bordskavaljer



Söta vi!



Mingelkillar, samt underbar katt. :D



Bästa bilden på plina, ser ut som hon slängts ut eller nått..



Rullstolsrace!





Kim var så nöjd över rullstolen som hon fick behålla. :D



Kvällen var verkligen skit lyckade! as goood mat, en underbar potatisgratäng! allting var perfekt! tack kim o lotta!

Kvällen slutade med efterfest hos kim.. där börjar minnet svika, men jag hade nog skit trevligt där med.. kom ihåg att plina byte om till shorts o de uppskattades av mig.

Mådde inte så bra dagen efter, körde en liten runda.. sen var de dags för en mysig liten tågresa hem.. men trötta o slitna var vi. :D



Tack för en låååde kväll allesammans!! :)


Kommentarer
Postat av: Kim

EMpa det heter rullator!!!!



Tack söta ni för att ni kom!

Vart e filmen jag vill ha den...

Krams

2009-11-23 @ 23:52:24
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

uuusch...tack för den utslängda bilden!

o närbilden på mig...gillar jag inte!

men älskar att du tagit dig tid till ett långt o gott inlägg! :) pouss

2009-11-24 @ 16:25:18
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0