Hello all!


Idag blir de inte mycket roligt som jag kommer skriva här.. har faktiskt inget vettigt alls att dela med mig av..

Julbord med gigantos på lördag.. kan bli spännande! :) ska inte gå all in som emelie brukar göra.. med jobbafriendsen så får jag ta de lilla lugna! ska äta på heagårds skafferi, var där för 2 år sen med, o de är mysigt! vet inte vart de bär av sen.. de merkurius.. som plina alltid säger.

Sen blir de ju givetvis fredagstradition på fredag! har haft en paus nu ju, så nu är jag extra laddad inför vår kära tradition! :)

O förresten kim, jag försöker förbryllt ladda upp puffe tuffe-filmen på youtube, men de går inte! :( men ska jobba lite mer på de. :D

Såg en käck grej som en storbloggare hade gjort.. med att välja favoriten av två saker.. o jag som älskar listor o sån skit tänkte att jag gör de med.. :D fräsigt värre!

Chips
eller Godis

Titanic eller Pearl Harbor

Scrubs eller Simpsons

Utekväll eller Hemmakväll

Pizza eller Hamburgare

Trean eller Femman

Frank eller Johan (bara för dig plina)

Bruna ögon eller Blåa ögon

Ge eller Få


Ja, de var en liten lista.. tyckte de var mysigt att fylla i.. så om ni tyckte de var tråkig läsning så skiter jag i de. :D

Ha de nu bra allesammans! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Bra kämpa kämpa!!!!



Hälsa alla gigantos!!!

2009-11-25 @ 23:57:13
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha jag älskade din lista...är dock besviken att du väljer någons bruna ögon framför mina blå! :)

älskar att du tog med frank o johan valet för min skull...trodde dock att du skulle ta johan :) imon är det den efterlängtade fredagstraditionen!! woohooo!!! great!

älskar dfig!

2009-11-26 @ 16:49:42
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0