Friday!


Finally Friday!

O de är inte vilken fredag som helst.. det är snart-är-emelie-ledig-i-tre-dagar-fredag! Är ju ledig lördag-måndag! ska bli så satans goooooott! Planer hela helgen.. de tråkiga med de är ju att dagarna kommer gå så satans fort.. men men, de ska jag inte tänka på nu..

Fredag: Jag o pappa kommer hem efter en hård dag at giganten. möts av plina som lagar mat till oss.. tar ett glas vin, äter gott o njuter av doobidoo. (älskar lasse) sen tittar vi på slutet av idol! (heja erik) sen gör vi de vi känner för.. oftast bara myser. o de är fakiskt den bästa dagen på hela veckan. :)

Lördag: Vaknar upp jämte plina.. går upp i lagom tid, gör lite frukost o löser sen melodikrysset ihop. :D sen vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut. (plina kom med någon mysig idé) men framåt kvällen blir de fest. klockan 17.30 ska vi samlas på giganten.. sen åker vi till heagård vid 19.00, efter de vet jag inte alls vart kvällen kommer ta mig.. de merkurius! :D

Söndag: Bakfylledag! sen god mat o film tillsammans med bästa mamma. :)

Måndag: Upp o studsa vid sju, ska tvätta! :) sen stan med mor, handla massa julklappar o äta lunch. :D kan inte bli bättre! sen spenderas väl resten av dagen med att slå in alla julklappar. :) tycker de är så mysigt!

De var min weekend de. :D

Have it underbart! :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

fan va du bloggar...hinner inte med o jag älskar det :)

det blev nästan exakt som dy skrev det...du kan dina helger du :)

2009-11-29 @ 11:26:27
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Herregud vad du har fullt upp kvinna!

GLÖGGKVÄLL E KIM SUGEN PÅ!!!! Du å Pålle med kanske



Köss

2009-11-29 @ 22:17:50
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0