Fredagstradition minus plina!


Ja, så fick de bli. plina hade andra planer i fredags, så jag styrde upp de på bästa möjliga sätt. bjöd hem älskade sötaste frida o therese till mig o far. :)

Först gjorde vi tre tjejer stan, köpte present till kimmsi o köpte lite hårfärg o annat mys. :)

Frida tog ansvar för maten! De skulle bli kyckling o pastasallad!



Therese passade på att kela med mina bebisar! :D



Glatt gäng laddade inför doobidoo!



Supergoood mat! :)



Jag tror therese tyckte de med.



Efter all tv-tittande så blev de massa youtube. frida ser ju så där road ut. :D



De var en jätte mysig kväll, tack för de trevliga sällskapet!

O tack frida för att du färgade mitt hår. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0