Bitterinlägg..

Ja, tyvärr.. det känns som detta kommer bli ett bitterinlägg.. men de tycker jag om! haha, nej men de är lite strängt nu, allting är strängt tycker jag..

Speciellt har de handlat vääldigt mycket om en viss person som varit en väldigt stor del av mitt liv innan.. personen har gång på gång behandlat mig som en främling o behandlat mig väldigt pissigt ibland, om jag får säga de själv..och man gör inte så!! men droppen kom igår.. de visade sig verkligen vad han lagt ribban.. så nu... no more mister nice guy.. eller nice tjej kanske.. jag har visat klart o tydligt vad jag vill.. men nu lägger jag de.. en gång för alla!! :) de låter ju lätt kanske, men sen är jag sämst på att släppa saker.. så plina.. nu gäller de att du hjälper mig!!! :)

Sen en annan som visade sig vara helt fel på de.. snacka om att lura in mig i massa falska förhoppningar.. STRÄNGT!!

Det har varit för mycket minus nu!! Jag vill ha PLUS nu!!!

O twin peaks boken som jag köpt på tradera har inte kommit än heller.. allt går bara åt skogen.. haha.. nu låter jag riktigt bitter..

Men som sagt, nu ska de vända.. med massa hjälp av plina som alltid ger mig energi!! vad hade jag gjort utan dig..

Nu har jag verkligen tjabbat på här en stund.. skönt.. :)

Hoppas alla har en underbar helg.. själv ska jag ha en myskväll med plina! film o nått gott att äta hoppas jag! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja fi fasiken! im on your side vettu! jag känner att den kommenteringen blir crazy men jag älskar det! spännande filmer igår! woho!

snart sista skivan på tp...men då är det scrubs 7 som gäller yeeeez....kanske börjar smygkolla dock! kan inte hålla mig! när kommer din bok? åh min bok åh min bok åh min bok! :) kräääjsyyy! jag vet att du älskar det!! fråga mig fråga mig! måste tjabbsi sensi! pussss

2009-11-08 @ 10:39:39
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0