Ledig en dag


Imorgon är man äntligen ledig en dag igen, var kanske inte så längesen, söndags sist, men de är alltid lika skönt att vara ledig. Dock inte helt ledig imorgon, tvättdag! :) men jag tycker att de är så roligt så de gör mig inte så mycket! Annars inga stora planer för imorgon, ska bara ta de lugnt, städa massa o pyssla om mig, mitt hem o självklart mina bebisar! :)

Plina är denna veckan på ny praktik o jag hade inte velat byta med henne, hon har ett helvete med massa konflikter o skit, jag hade inte löst de i alla fall, så heja dig min skatt!!

O inte långt kvar till london nu, shit, tiden kommer gå fort. Den 29 maj åker vi o de är ju nästa helg för fasen! spännande, ska bli så mys o träffa rasmus o se allt. :)

Har ingen bild o bju på, får bli två nästa gång!

Ha de underbart allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

nej fy fasiken!! jag dör!

puss

2009-05-21 @ 10:47:11
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0