Känns som söndag..

Fast de är ju en fredag! Jag kan tänka mig att de som är lediga nu o i helgen, gillar tanken med att de känns som söndag men är fredag för då betyder ju de att de har tre ledig dagar kvar. :) men för min del spelar de inte så mycket roll. jag jobbar ju hela tiden ändå.

Igår, Valborg o allt. jag jobbade till halv åtta sen kom jag hem, åt mig en billys faktiskt! sen sminkade jag till mig o drog iväg till picassoparken, där satt plina med lite av hennes väldigt trevliga klasskompisar. :) så vi drack lite (tack plina för du bjöd!), gjorde en liten lek o annat smått o gott, martina satte sönder jonas solglasögon, (hur kul som helst!) sen när de blev lite kyligt gick vi hem till plinas klasskompis. attans trevligt, jag fick tag på en systemkamera, hur roligt som helst!! :) sen blev de utgång, gick till bobban, var inte en jävel där först, men de ordnade upp sig sen, de kom massa roligt folk! träffade bland annat cissi, bengan, onne o plinas bror chrille! massa mys! :) dansade massa, jag o plina var helt ensamma på dansgolvet en sväng, tog ut oss ganska hårt då, så vi blev trötta sen. så vid tjugp över två tog tröttheten o matlusten över, då blev de kebabkungen o en taxi hem. myste o åt vår kära kebabrulle i soffan, sen nanade vi gott! Till kvart över nio, för då var de upp o studsa!

Ikväll blir en lugn hemmakväll! SKÖNT! för ska nog ut med mina lurviga på lördag också! :)

Ha de nu undebart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0