Dag 3 av emelies "ha koll på ekonomin, för att kunna spara"!

O de går riktigt bra, har aldrig varit bra på att spara pengar, men jag tror på mig själv i detta läget, jag skriver upp allt som jag handlar.. jag tror på mig själv o de är mer än vad man kan säga om plina, igår sa hon:
- Jag tror de håller en vecka!
Haha! de säger väl en del då om hur slarvig jag är! men jag ska försöka! :) så igår när vi var istan så tänkte jag mig för, köpte bara en klänning fast man hade kunnat köpa fler. sen var vi på lagerhouse o där hade jag kunnat handla för flera tusen men jag gick därifrån tomhänt! :)
Sen växlade vi till resan till london, så jag hoppas att de pengarna räcker o kanske till o med blir över. :)

O jag är så inne i pysselsjukan nu, pysslar hela tiden, sitter just nu o klipper o klistar med bilder från förra sommaren! :) massa mys!

Ha nu en bra onsdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0