Skräckfilmsafton

Ja, de var ju de det skulle vara.. men när vi kom till hemmakväll så visste vi att de skulle bli the grudge 2 o plinisen ville att jag skulle se barnhemmet. men de hade olika "villkor!, på the grudge 2 var de 5 filmer 100:- o på barnhemmet 3 filmer 120:-. så vi fräste till de o valde 5 olika filmer.

Wallander - Mastermind
27 dresses
Från andra sidan (Fragile)
The reaping
The grudge 2


 

Vi bestämde oss för att titta på filmerna i den ordning som jag tog upp dom ur påsen. de var festligt faktiskt! O kvällen till ära så gjorde plina kyckling/pasta sallad! så gott o mysigt!



Vi är ju lite tossiga, så vi skulle ju betygsätta alla filmer också, 1 - 5!  Detta är kanske för visa inte är så intressant läsning men jag gillar de..

Wallander:
Plina: 5
Emelie: 3,8

27 dresses:
Plina: 4,1
Emelie: 4,2

Från andra sidan:
Plina: 4,9
Emelie: 4,7

The reaping:
Plina: 3,2
Emelie: 3

The grudge 2:
Plina: 4,8
Emelie: 3,7

Vi inledde starkt o trodde att vi skulle orka med alla 5 på samma gång, men redan efter film ett så trodde vi aldrig att vi skulle klara de, men vi var ju tvungna nu. =)





Hade ju köpt lite gottigott gott också, hör ju till en riktigt mys kväll!

  

Efter 3 filmer i soffan bestämde vi oss för att flytta in i sovrummet, de var ju dom två hemskaste filmerna kvar. o vi är ju otroligt lättskrämda, även om de kanske inte ser ut så.. =)





Så vi myste ner i min säng o tittade på the reaping o efter den slutat var klockan typ två o vi var jätte trötta, så vi bestämde oss för att ta the grudge dagen efter, tur var väl de.. för man blir faktiskt attans rädd.. vi i alla fall.. men vi somnade inte direkt, vi var tvungna att se ett par danssteg från harispray, så jävla bra, fick höga poäng av oss båda! sen gick AHX som jag kallar den på tv, så vi tittade på slutet. plina älskar de slutet, hon har en speciell grej för broder kärlek! de är verkligen hennes grej! o de är ju något visst med de, de håller jag med om! o edward norton är sjukligt het i den filmen! tror  ni kanske har listat ut vilken film de är, annars få ni suga lite till på den tabletten.. haha!

Det var i alla fall en väldigt mysig lördag! Älskar att vara med dig skatten! har så roligt, speciellt incidenten inne på toaletten, men den kan jag tyvärr inte ta upp här.. men roligt var de!

Kvällens favorit blev från andra sidan med calista flockhart, den var en riktig emelieplinafilm! Man förstod hela grejen o vi gillar när man får massa svar på alla frågor man får under filmens gång, tror jag kan säga från oss båda att de blev favoriten!

Nu ska jag fortsätta mysa med my name is earl!

Ha de gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: cissi

2009-03-17 @ 17:55:46
URL: http://kivvi
Postat av: cissi

haha jag är alldeles för snabb med knapparna idag :P Håller med dig om att han e riktigt het i den filmen ;) Så mysigt ni verkade ha =) Film kvällar är så mysiga och roliga, men kan vara strängt med 5 filmer. haha ^^ Jag e imponerad att ni såg 4 st :P

2009-03-17 @ 17:57:39
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Paulina

vaaaaa myyyyysigt!!!

masssa mysinlägg!!

o älskar speciellt att du skrivit harispray!

när fan såg vi den, är det en ny film o vad handlar den om :)

älskar att jag gjorde detta mysmys med dej!

puss puss

2009-03-17 @ 18:56:51
Postat av: Kim

Seriöst med betyg på filmerna!

Å salladen ser kanongo ut jö!!!!!





KÖSS

2009-03-17 @ 21:30:17
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Gobben

Jag älskar harispray, har du inte sett den? dauligt!

2009-03-21 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0