Onsdag 090304 14.24

Idag är de den sista lediga dagen innan mitt älskade 6 dagars pass! fy fasiken för min schemaläggare! =)

Nu snart kommer min kära mor hit, vi ska åka in till stan, hon ska hämta sina nya glasögon.. så tänkte jag gå en runda med henne, man kanske kan hitta något kul! efter de, framåt kvällen bjuds de till dans, eller ja, jag o plina ska gå på ett danspass på sats! skit kul!

Hoppas de är bra med er alla där ute!

Dagens bild:



förlåt plina, men var tvungen, såg denna o den bara skrek på mig.. de är plina o hennes gode vän hassi! som hon brukar kalla honom! =)

Ha de nu gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: The treasure

man tackar man tackar...min favoritbild om jag får säga det själv :)

by the way...du skrev fel....det är ju ändå du som har kört hassisnacket :)

lov dej

2009-03-04 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0