Ny vecka!

Nu har vi en ny vecka framför oss allesammans! Känns så där ska jag erkänna, är inte ledig förrens på lördag nästa gång, jobbar mån-tis på giganten, sen är jag i Stockholm ons-tors, sen tillbaka till giganten på fre. Visst, lite omväxling att åka till Stockholm, men de är otroligt krävande dagar, upp tidigt o sitta o lyssna, två hela dagar o lite gruppövningar på de. låter väl skojsigt? =) mitt plan från halmstad går 06.50 så får väl upp o studsa vid 05.30. Fy fasiken, inte mänskligt att gå upp så tidigt, tycker inte jag i alla fall! Så jag har inte haft sovmorgon sen i onsdags förra veckan, som jag ska sova på lördag! riktigt läääänge! Da goatt! =)

Igår var en lugn mysesöndag! kom hem efter jobbet vid fem, städade hos bebisarna, diskade lite. o gjorde varma mackor i min nya toast med musse pigg motiv. Sen kom onne, tittade på massa tv o tog de attans lugnt, han fick ju dock gå o köra en runda i mellanåt, han hade festat lite hårt på lördagen, så han hade en riktig emeliebakfylledag.. haha! men man har ju bara sig själv att skylla! =)

Ikväll blir de lite tv, sen ska jag försöka komma i säng tidigt, behöver vila upp mig extra inför min resa på onsdag! =)

Ha de nu gott allesammans!

Dagens bild:



Detta är något som jag inte fått på länge, o känner verkligen att de ropar på mig nu! =) Ska nog fräsa till de med de nästa gång jag ska drink some alcohol! Som kanske blir redan nu till helgen! =)

Ha de nu gott allesammans så syns we soon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att jag hejar på dig! Du fixar det! Stockholm blir ju iallafall lite äventyr jämnfört med vardagen! Älskar dig! puss puss

2009-03-23 @ 23:05:16
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: plina

haha hur längesen var det då???

fisen fisen fisen...ja jag säger då det!

lycka till i storstaden!

puss

2009-03-23 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0