Mysfredag!

Eftersom jag haft lite problem med min mage ett par dagar så var de bara en lugn mysfredag med onne, linda o boffe! Onne överraskade oss o bjöd på mat.. både förrätt o varmrätt.. =)

Så här god var varmrätten! =)



Det var verkligen jätte gott! Tack onne! men så satans mätta vi blev... strängt! =)

Här sitter gäddarna o vid the computer!



O här sitter vi o ska äta lite...



Så de var en mysig kväll.. tittade på en gammal goding from dusk til dawn, faaaaaan va snygg george clooney är i den. de är helt sjukt!

Ikväll blir de återigen lugnt, min mage är fortfarande inte vad den ska vara!

Hoppas ni får en bra lördag! o om ni ska festa, gör de för mig med då!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0