Måndagkväll!

Så, då var dagen avklarad! har precis städat hos mina bebisar o satte mig vid datorn, blev då sugen på att skriva ett par ord! Hoppas er måndag rullat på bra! =)

Tittar på två o en halv män o bara myser mig ner i soffan.. de är ett attans trevligt program de här!

Pratade med plina innan, jag var sååå tjabbesugen men hon var inte lika sugen, sen ringde hon o var tjabbesugen o då kunde inte jag prata. de är så tossigt, vi blir aldrig tjabbesugna samtidigt, värst är de när vi ska sova med varandra. den ena tjatar alltid håll i huvudet på den andra... sikket dilemma vi har va? haha! men jag vet att du älskar denna utläggningen i alla fall treasure!

Dagens bild:



En himla festlig bild på mig, malin o cissi en kväll när vi var ute.. jag hade förfest med bara ett gäng underbara tjejer! ganska otippat gäng! men en helt fantastisk kväll, hade skit kul!

Ha de nu gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha jag halvskrattade lite faktiskt när jag läste...men det är ju så snat så sant :)

imon ses vi igen skit!

o film skja vi se, o dansa!! :)

puss puss

2009-03-10 @ 15:42:20
Postat av: cissi

Vilken fräsig bild =) Jag vet inte vad jag ska göra ännu. Du dÅ?

2009-03-11 @ 18:00:39
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0