Måndag! Fy!

Finns de något värre än måndagar?! Nää.. hatar måndagar, alltid svårast att komma upp på morgonen o allt känns så tråkigt på måndagar, absolut värsta dagen! Hela veckan framför sig o helgen känns sååå långt borta!

Igår tittade jag o Onne på beck sen sov han över o de var så strängt att se han ligga kvar gott i sängen när jag var tvungen att upp o studsa för att gå till jobbet! Skulle börja tidigare idag med, skulle inventera allt vårt loka vatten som vi säljer. inte så festligt!

Men nu snart är jag ledig! Onsdag, kära onsdag! Avbokade min tid för att göra om mina naglar, tänkte att jag ska gå natural ett tag, bryter bara dom hela tiden o jag tycker ju att det är så vääääldigt fint med korta o mörka färger. =) Men ska givetvis gå dit sen igen, tror jag sparar mig till sommaren, för hon är så duktig, elin! o hennes material är som gjort för mina naglar!

Hoppas ni får en bra måndag, trots alla odds att de är just måndag! (vadå gnällröv?)

Dagens bild:



Dagens får bli en posebild på mig! =) tänkte jag skulle bjuda på min vackra skönhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0