Helg!

Ja, helg är de, men man kan inte njuta så mycket när man jobbar! =(

Fast dagarna blir ju kortare! man måste försöka se ljuset i de hela ändå.. ikväll, lördag blir de lite mys med plina o kimmsidimmsi kommer också förbi en sväng. de ska bli trevligt o tjabba massa skrot! =)
Jag ska faktiskt inte dricka en droppe alkohol på hela helgen! de känns så gooooott! har inte haft en vit helg på den dag jag minns.. =)

Igårkväll satt jag bara hemma i min ensamhet o tittade på lets dance.. jag hejar på morgan! han var ju min idol när han var med i tippen. jag älskade de när jag var liten! hade keps o allt. =)
Men jag tror att folk röstar mycket på tobias o inte så mycket på elisabeth eller vad tusan hon heter.. han har ju ändå varit med i alla lets dance nu väl o vann han inte med mat-tina? för jag blev lite chockad att niclas åkte ut.. vadå kärring.. här sitter jag o analyserar lets dance! skärpning på mig!!!! =)

Dagens bild:


De fick bli på mig o plinisen, en helt vanlig hederlig utgång! dom vi gör bäst! =) lite draget är de nog allt, o jag har fräst till de med ett litet munsår o för att inte snacka om plina som fräst till de med blåa öronhängen! =)


Ha de nu gott allesammans ikväll.. löööördag o allt! =)




Kommentarer
Postat av: Paulina

haha raddebild!!

vadå jag älskar att ha blå örhängen :D

ikväll kommer jag till dej!

massa mys!€!! puss puss

2009-03-07 @ 12:49:50
Postat av: cissi

haha ja den kepsen kommer jag ihåg ^^ jag håller oxå på Morgan! Och på Magnus ^^ han ser så rolig ut :P

2009-03-08 @ 15:59:01
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0