Förfest med Linda o Cecilia!

Japp, igår hade jag, linda o cissi en liten förfest!
 


Attans trevligt! satt o drack, rökte o tjabbade massa, om allt! hade skit kul!



Efter ett tag, när vi börjat bli lite drukna, så sa cissi:
- Har funderat på detta länge, redan innan jag blev onykter, har du fortfarande kvar dina julgardiner?
Det kom så jävla bra! haha! skrattade som fasiken, så de fick bli en bild på cissi o mina gardiner, som inte är mina julgardiner, fast de ser kanske ut som de..



Sen skulle de posas! massa kryp bilder, fasiken vad roligt man kan ha med en kamera!

  

De blev en hel del bilder, jag är tokig i att ta massa bilder.. de är ju så festligt.











Så blev de en bild på min o lindas stass, tyvärr ingen på cecilias.

 

Sen blev de stan, gädden var jättesöt o körde oss in! han är så snäll! världens bästaste gädde!

Första anhalt idas, vad annars.. =)





Sen skulle vi vidare, utanför träffade vi på dennis.. o se så käck cissi ser ut på denna bilden, o se vakten som står vid dörren inne på idas.. helt underbar bild!



Inne på valentine träffade vi sara på dansgolvet! =)



Hade skit kul! var ganska städad.. så jag kommer ihåg exakt hela kvällen.. haha! har så lätt för minnesluckor annars. sen när var de dags för att gå hem hamnade vi på en liten efterfest.
Ser lite raddigt ut, men de får de göra när man varit ute hela kvällen!



Tack så jätte mycket tjejer för en skit kul kväll!!


Ikväll väntar skräckfilmsafton med underbaraste plina!!

Have a fantastisk lördag!

Kommentarer
Postat av: cissi

Tack själv för en jätte rolig kväll =) Gillar ditt kollage ^^

2009-03-14 @ 18:04:33
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: jonas

skräckfilmsafton! Vilken film blir det? Beck?!

2009-03-15 @ 17:29:15
Postat av: kim

sexiga krypbilder!

2009-03-16 @ 09:07:51
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

tjuuuusetjus!!!

då var det dags att fräsa til det med minibilder :)

kan tänka, att du älskar det :)

tack för i lördags! jättemysigt!!

från andra sidan...jävla bra film!

puss puss

2009-03-16 @ 09:34:47
Postat av: Flickebarnet!

looooove it! speciellt min egen krypbild. NOT!

2009-03-19 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0