Tjejfest!

Ja, de bidde de verkligen, från början var de bara jag o cissi, sen var de plina o linda o till slut också sara o carro! så himla festligt! skit trevligt! satt hemma i cissis lägenhet o bara tjabbade, drack o givetvis tog massa bilder! :) Här kommer ett litet urval:

De vanliga posebilderna på mig o plinisen, plina var så himla het o fräsig i sin nya klänning som jobbade för att man ska använda kondom!


   





























Sen var de stan som gällde, de blev faktiskt taxi, men vi la ihop allihoppa. Eller alla utom jag, jag tyckte o tänkte att plina stod för min del, hoppas de var okej skatten? :)

Här hittade plina något fräsigt att posa med:





I taxin on the way in:







Sen inledde vi stans promenaden med att sjunga du gamla du fria, för de var ju faktiskt sveriges national dag o vi ville fira de lite extra. :)









Sen ramlade vi ner på bobban o de hade gamla stämplarna o de tyckte vi ju på något vänster var helfestligt. :)



Dansidansidans on the bobbadancefloor:







En helfestlig kväll med massa dans! Tack så jätte mycket tjejer för en rolig kväll, måste vi göra om snart igen!


 Sen var de ju lördag o sveriges national dag o fotboll! o de får ju inte missas, sov o vilade hela dagen, var lite trött i huvudet, men sen kom plina med lite snacks. :)





Efter matchen så körde vi en liten runda, kom hem o satt vi lite vid datorn, sen körde plina hem o jag gick o la mig. De var väldigt skönt att vakna en ledig söndag alldeles pigg o inte alls bakfull. :)

Så nu ska jag snart städa hos mina bebisar o städa lite.

Kommentarer
Postat av: Kim

Du e knas!!!!

När ska ni tjejer från halmstad komma upp till sommarstaden varberg då????

Kram

2009-06-07 @ 21:23:26
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Cissi

vilka fräsiga bilder :D haha jag märkte inte när paulina hade dom byssorna på sig :P tack igen för en rolig kväll :D

2009-06-07 @ 22:30:08
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Paulina

va fan gör rongedal nere på b&b? :)

2009-06-08 @ 16:16:03
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0