Ikväll är de fest!

Japp, ikväll är de feeeest! hemma hos min dear kollega linda on the lager! de är en liten sammanskomst för kassa o lagret! de ska bli jätte trevligt, god dricka o gott sällskap, ska smyga med mig min kamera o ta lite bilder, o de läggs självklart upp så smånigom!

Så idag blir de snabbt hem efter jobbet, snoffsa till sig, sen ska jag möta upp finn istan vid halv sju, sen är de vi som ska försöka oss på att hitta hem till linda. men de tror jag väl att vi ska fixa, finn o jag! världens bästa team! :)

Igår kväll var de mys, jag o plina tittade på film o käkade, sen kom gäddarna förbi o åt lite med, sen satt jag o plinisen o tjabbade lite, väldigt mysigt! finns ingen människa som gör min så harmonisk som hon, haha! jag vet inte hur jag ska förklara de, men jag får så himla mycket energi av att umgås med henne! hon får mig att må bra helt enkelt! Su dolor es mi dolor!

Hoppas ni allesammans får en underbar lördag kväll, o drick inte för mycket, kom ihåg: De finns en morgondag också! (haha, kom från rätt käft)


Kommentarer
Postat av: Paulina

jaaa jag hade jättemysigt igår :)

mysetjabb innan jag¨åkte :)

ha det så roligt ikväll min fis!!

rings sen! pusss

2009-06-13 @ 13:16:41
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Ska nog allt ringa dig å se ifall du e så redig med drickan!

2009-06-13 @ 15:04:44
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

gobbe...du är sjuk!! :)

fan va jag skrattade på dina kommentarer!!

hahaha!!! visste inte att majjanb var så beastt av carina :)

o att carina ber självaste mejom hjälp...inte i8lla!

känner mej hedrad!!!

ikväll är det biomys! tjuhu!

pusssälskardej

2009-06-15 @ 17:35:50
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0