God middag?

Ja, var de de, en god middag? jag har inte ätit än, ska fräsa till de o äta plinas favorit, pasta carbonara! hoppas den ska vara till belåtenhet.. :) så här kan man tänka sig att plina ser ut om hon ska få sig lite pasta carbonara eller varför inte lite gulaschsoppa.



Eller ser de ut som hon ska på o naffsa på lite fiskbullar, jag vet inte, antigen eller. :)

Idag är de studenternas dag här i halmstad, o jag tycker så synd om dom i detta pissevädret, fast de är nog lika glada för de, de är nog mest alla de som tittar som klagar. men ett stort grattis till alla studenter i alla fall o drick massa o ha svinkul!! de hade jag på min student i alla fall! :)

På tisdag kväll så ska jag o plinisen hem till min mormor o morfar o äta middag o berätta allt om london resan, jag ska ha med min dator, mormor vill ju se alla bilder vettu! de ska bli så himlens mysigt! o morfar ska göra kött, sås o potatis, de är klassiskt, de gjorde han alltid till mig när jag var liten o sov där. :)

En liten bild på de, de är på mig o plina i bulgarien, jag tycker att hon är skit söt, men hon själv gillar inte den!



De var ju en liten fräsig haka jag hade i alla fall. ;)

Midsommar snart.. vad har ni för planer folket?

Jag ska ut i skogen, till småland, ålaryd! jag o tjejerna i alla fall! :) jag ser verkligen fram emot detta, massa mat o alkohol o ingen täckning på mobilerna, så jävla gott! inga dumma o pinsamma fyllesamtal!

O nu kommer min rasmus snart hem, den 18 ramlar hon in igen! Då är de vi igen! :)



Ha de nu så jätte gott allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

åh vilket mysigt inlägg!!!

o älskar din konversation på mitt inlägg :)

haha du fick till det så bra med carina där asså.. :)

fan va nöjd du måste va :)

ikväll kommer jag en sväng till dej!! :)

massa mys!!

pusspuss

2009-06-12 @ 15:26:57
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0