090608

Ja, jag kom inte på någon fräsigare rubrik än så. :) men de får duga!!

Igår så gjorde plina mina naglar, hon har köpt gele o grejer på internet, de tog hela 3 timmar, men tjusigt blev de. jag ska lägga upp bilder ikväll så att ni får se de tjusiga resultatet! :) sen efter naglarna var klara så satt jag, plina o flickebarnet o tjabbade lite, sen gick jag o la mig, mådde så jävla illa, som tur var så sov jag bort de, istället vaknade jag av att jag hade skit ont i magen, men de börjar släppa lite nu. :) flickebarnet sov över hos mig inatt tillsammans med tulla o de var faktiskt uppe o studsade med mig imorse, attans trevligt! :)

Hoppas ni har en förträffligt bra dag, så återkommer jag med bilder ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

lätt att vi ska till kebabkungen!! älskar att det hände!! :)

2009-06-08 @ 16:19:55
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

EHJ delade meningar om sommarstad.. vi får ta en match

2009-06-08 @ 22:29:35
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0