Skiit daulig på uppdatering!

Jag känner att jag inte uppdaterar särskilt mycket nu förtiden! tror de är vädret o allt annat man vill göra istället för att sitta framför datan. tror dock inte så många blir upprörda eftersom jag inte har så många läsare. :D men de blir ett litet inlägg lite då o då!

På sistonde har de inte hänt så mycket, jag o tjejerna var på ullared igår, köpte mig lite nya gardiner o grejer, så nu är de lila i mitt lille kök!

Var hos tandläkaren idag, hade inga håll, de ser perfekta ut! :) istället för vart 18 månad tyckte tandläkaren att de räckte att jag kom dit vart 24 månad! de ser jag som ett gott betyg! jag blev nöjd i alla fall!

På fredag blir de förfest hos malin! jippie! har skickat ut massa mess till folk men inget svar från någon!! så jävla dauligt!!!! men de är jag, malin, plina, cissi, charlotte o carro än så länge! o kommer inga andra så lyckas vi nog hålla låda endå! :D

Ha de nu underbart i värmen!

PUSSA

Kommentarer
Postat av: plina

faaaaaasen va roligt vi ska ha imon!! :)

längtar massa...o ja så jävla dauligt att ingen svarar....gillar vi inte!!

o du är så duktig med dina tänder :) hihi!!

tjabbas massa ikväöll!!

piusss

2009-07-02 @ 15:49:37
Postat av: cissi

Då har du inte dina "julgardiner" kvar :P haha

Ses i morgon!

2009-07-02 @ 19:35:06
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Malin!

Ikväll är det FEST! Så jävla roligt!

Det blev jätte fint i din lilla lya vännen! I love it! Pussss

2009-07-03 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0